Kadar misliš da si sam,
da ne čaka te nihče, vedi motiš se!
Kadar žalost te mori, solza pride ti v oči,
kadar vidiš le temo, vedi s tabo moje misli so!

Boli me pri srcu, resnično boli,
če me ne pogledas ti.
Želim si te, ne varaj me, lepo te prosim; ljubi me.

Ljubezen je lepa, čudovita, kot zvezda,
ki na nebu sveti, vndar je tudi žalostna
in velikokrat boleča!


Ljubezen pomeni vedeti, da me vidiš takšno,
kakršna sem in me kljub temu ljubiš!


Ljubezen je lepa če se ljubita dva,
še lepša bi bila da bi se ljubla midva!


Ljubim tvoj prelepi glas pramen tvojih lepih las,
lepe tvoje so oči v njih se mi srce topi.


Ko sem te ljubila zate otrok sem bila,
vendar vedi, da otrok najlepše ljubiti zna!

Tvoja ljubezen me greje, tvoje telo me ogreje,
tvoja bližina me zmede, ker moje srce ljubi samo tebe!

V koga si se zaljubila, da si se tako zredila?

Ljubezen je čustvo,
ki ga človek doživi samo enkrat v življenju...
če mu uspe to osebo osvojiti in si pridobiti njeno ljubezen...
JE SREČEN ZA VEDNO....

Sedaj naj bi te pustila, pa čeprav sem te šele dobila,
toda vedi da te še vedno bom ljubila in nikoli dokončno pozabila!

Sedaj me tolaži le se to, da si deliva isto nebo,
iste zvezde, ki naju čuvajo in te mi pazijo.

Če bi rekel ljubi, bi ljubila!
Če bi rekel stori, bi storila,
če pa bi rekel pozabi,
tega nebi nikoli storila!!


Ali vidiš to listje na drevju?
Tolikokrat si mi rekel, da me ljubiš.
Ali vidiš te zvezde na nebu?
Tolikokrat sem ti rekla, da te ljubim.
Ampak najbolj žalostno je,
ko spoznaš, da listje odpade, zvezde pa ostanejo.


LJUBIM TE , to besedi sta dve, ki napisati se ju zlahka ne da.
Napiše ju lahko le ta, ki ljubezen čuti iz srca.

0 komentarji:

Objavite komentar