Vidiš tisto listje na drevju ? Tolikokrat si mi rekel da me ljubiš. Vidiš te zvezde ? Tolikokrat sem ti rekla da te ljubim. A nabolj žalostno je , ko spoznaš , da liste odpade a zvezde ostanejo

Zvečer, ko sonce zahaja na kristalno zasneženo goro, se na nebu obžarjenem zablešči ena zvezda, za njo se druga in tretje in stota. A le ena zvezda sveti zame - ti.


 Bistri potoček, hitro šumlja, vse moje misli, k tebi pelja.

Bleda luna se je skrila, za visoko to goro, meni pa narocila, naj ti pišem pismo to.




Bodi dekle mi ti vesela, zato pismo boš sprejela, saj ljubiti te fantič zna, zato piše pisma ta.




Bodi lepa kakor rožica, pridna kot čebelica, dolgo, dolgo boš živela in spomin na me imela.




Bodi vesela in rada se smej, srček pa vedno zaklenjen imej!




Boli me pri srcu, resnično boli, če me ne pogledaš ti. Želim si te, ne varaj me, lepo te prosim; ljubi me.



Brez vode ni življenja, življenja pa ni brez ljubezni.



Čakam te, čakam, v pomladanski temi, me srček boli, ker tebe še ni.



Če bi me danes zjutraj veter vprašal, kaj si najbolj želim, bi ga prosila le eno: naj te zame poišče, te nežno objame in te za vedno ponese v moj objem.



Če ti gre vse narobe, če je cel svet proti tebi, vedi da je nekje en srček, ki te ima Zelo rad!



Če utrne se ti solza, naj ne sproži je trpljenje, to naj bo le solza sreče, ki prinaša jo življenje.





0 komentarji:

Objavite komentar