Ključek sem izgubil, te v srčku zaklenil, ključka pa ne bom iskal, tebi zvest bom ostal.


Ko človek ve zakaj ljubi, ne ljubi več.


Ko dobis pismo, ne hodi po hiši, ampak sedi za mizo in mi odpiši.


Ko imaš nekoga rad, in čutiš,da ga ljubiš, to spoznaš šele ko odide in s seboj odnese koščke tvojega srca.


Ko ljubezen se prebudi, zasveti luč strasti, ki ti po žilah požene kri, a če se ta ljubezen ohladi, solza kane iz oči.


Ko ljubila sem te, zate otrok sem bila, a vedi, da otrok najlepše ljubiti zna.


Ko od časa do časa se nimaš kam dati, se spomni name, začni se smejati.


Ko se širni ocean bo posušil, ko se led na Antarktiki bo stopil, ko se zvezda s severa bo utrnila, šele takrat bom srcu obljubila, da te ne bom ljubila.


Ko si žalostna, se spomni name, ko si pri meni, imaš veselo srce.


Ko sonce odpelje svetlobo z neba in tema poljubi zemeljska tla, raj zvezdic tam daleč se prebudi, tebi podarja lepih noči.


Ko v tisoč lučeh, nebo zažari, te nekdo lahko noč želi. Naj mesec nad tabo bedi in v lepih sanjah s tabo zaspi.


Kolikor livad je v cvetju in zelenju, toliko sreče ti želim v življenju.


Kot ptica brez kril ne more leteti, tako jaz brez tebe ne morem živeti.


Le eno srce imaš, zato pazi, komu ga daš.


Lep je kraj kjer ti živiš še lepša je ljubezen, ki jo ti deliš.


Lep je planinski svet, v njem raste planinski cvet, a lepšega kraja ni, kot tisti kraj, kjer prebivaš ti.


Lep pozdrav, iz dobrih daljav, še lepši pogled, ko se vidiva spet.


Lepa je ljubezen, če se ljubita dva, se lepša bi bila, če bi se ljubila midva.


Lepa ptička priletela, tole pismo mi je vzela, in ga nesla v tisti kraj, kjer prebivaš ti sedaj.


Lepe so vijolice v travi a mnogo lepši so zate pozdravi.


Lepe so zvezde sredi neba, se lepše so tvoje oči.


Lepe stvari so lepe, toda še lepše so, če jih delim s teboj.







Lepo je biti mlad, a samo takrat, ko te tisti, ki ga ljubiš ima rad.








Lep pozdrav, iz dobrih daljav, še lepši pogled, ko se vidiva spet.

Lepa je ljubezen, če se ljubita dva, se lepša bi bila, če bi se ljubila midva.

Lepa ptička priletela, tole pismo mi je vzela, in ga nesla v tisti kraj, kjer prebivaš ti sedaj.

Lepe so vijolice v travi a mnogo lepši so zate pozdravi.

Lepe so zvezde sredi neba, se lepše so tvoje oči.

Lepe stvari so lepe, toda še lepše so, če jih delim s teboj.

Lepo je biti mlad, a samo takrat, ko te tisti, ki ga ljubiš ima rad.

Lepo je živeti, ljubezen imeti, a vendar za to tudi malo trpeti!

Lepo je, ker sem jaz - jaz, lepo je, da si ti - ti, toda najlepše je, če sva midva - midva!

Ljubezen cveti v očeh, ki so zasanjana roža in nežnost ima v dlaneh, ki jo žametno boža.

Ljubezen in kašelj se ne moreta skriti.



Ljubezen je bila, ljubezen se bo, ko tebe in mene, na svetu ne bo.

Ljubezen je jaka, a ni za dijaka, pusti te brige, primi se knjige.

Ljubezen je kot epidemija: bolj se je človek boji, bolj ji je izpostavljen.

Ljubezen je kot struna violine; zadrhti in izgine, pusti pa le spomine.

Ljubezen je kot vojna. Začneš, ko hočeš in končaš, ko moraš!

Ljubezen je lepa stvar, za druge mi ni mar, saj v mojem srcu si ti, z lepimi očmi.

Ljubezen je lepa, ljubezen je vse, če zvesto obljubita se.

Ljubezen je lepa, ljubezen žari, le če ob meni za vedno boš ti.

Ljubezen je največja čarovnija kar jih je. Če znaš ugotoviti kako dela v tvojo korist in ne proti tebi, sam postaneš velik čarovnik.

Ljubezen je nenasitna: imas srečo, pa hočeš raj, imaš raj, pa hočeš nebesa.  













































0 komentarji:

Objavite komentar