Ljubezen je reka, ki se ne vrača, spomin na ljubezen se s solzami plača.

Ljubezen je usoda beseda ni enkrat zareče se vsak edino ti nisi zame bedak!!!!

Ljubezen ne pozna srednje poti: ali pogubi, ali pa reši.

Ljubezen ni čudo, vendar dela čudeže.

Ljubezen ni le beseda, ljubezen je nekaj več, je nekaj kar je v tebi in meni, je nekaj kar je v nama obeh.

Ljubezen se ne kupi, tudi ne proda, ljubezen je tista, ki pride iz srca.

Ljubezen se rodi v pogledih, živi v poljubih, umre v solzah.

Ljubezen, to je edino, kar more zanimati in izpolniti večnost.

Ljubil sem te, ljubil te bom, čeprav vem, da tvoj ne bom.

Ljubim te nežno, ljubim te globoko, in v mojem srcu bos za vedno!

LJUBIM TE se hitro reče, kar sledi, pa rado peče.

Ljubim te vedno, pišem ti redno, ko se vrneš nazaj, tu bo spet raj.

Ljubim te zelo močno in to me nikoli minilo ne bo.

Ljubim te, saj zame si vse, ne vem koga bom ljubila, ko bom tebe izgubila!

LJUBIM TE, to besedi sta dve, ki napisati se ju zlahka ne da. Napiše ju lahko le ta, ki ljubezen čuti iz srca.

Ljubiti ne pomeni gledati drug drugega, ampak skupaj gledati v isto smer!

Ljudje se poljubljajo, da se jim ni treba prepirati.

Lučka brez olja ne more goreti, jaz pa brez tebe ne morem živeti.

Mirno naj plava ti čolniček življenja, a glej da ne zadene v skalo trpljenja.

Misli moje le hite, kamor vas je želja ta, in srčno mi pozdravite, biser mojega srca.

Modre oči lažejo, zelene oči pomirjajo, sive oči sovražijo, rjave pa ljubijo.

Moje srce krvavi in izkrvavelo bo, ker je izgubilo, kar je ljubilo.

0 komentarji:

Objavite komentar